logo

BOLJA RJEŠENJA
BOLJE NAVIKE
BOLJI SVIJET

Konferencija O CILJEVIMA
ODRŽIVOG RAZVOJA I KOMUNIKACIJI
ZA BOLJI SVIJET
16. i 17. RUJNA 2021.
KUĆA UMJETNOSTI ARSEN ŠIBENIK

Događaj za:

menadžment visoke i srednje razine, direktore (voditelje) održivog razvoja i/ili društveno odgovornog poslovanja, strategije i planiranja, marketinga i komunikacija, istraživanja i razvoja stručnjake za odnose s javnošću i marketing dizajnere PR agencije agencije za tržišno komuniciranje predstavnike akademske zajednice donositelje odluka i predstavnike nevladinog sektora učenike i mlade

O konferenciji

Podržimo održivo_2021. druga je konferencija HGK o Ciljevima održivog razvoja usmjerenima na izgradnju boljeg svijeta za sve, bez da itko ostane zapostavljen. Na konferenciji koju organizira HGK polazimo od top-teme Davosa 2021. Riječ je o viziji Svjetskog gospodarskog foruma o potrebi velikog resetiranja, kao odgovor na današnje krize. Ideja je da se globalno djelovanje mora temeljiti na misiji sveobuhvatne promjene društva. Ne možemo se vratiti na staro, a društveno odgovorno poslovanje više nije dovoljno…Ukratko: traži se istinsko usklađivanje tržišta s prirodnim, društvenim i ekonomskim sustavima o kojima ovisi, stvarna otpornost i oblikovanje uključujućeg i održivog razvoja.

U fokusu konferencije bit će dvije ključne teme:
1. Propitivanje i sagledavanje uloge i načina djelovanja poslovne zajednice u svijetu u kojem se krize više ne mogu rješavati pojedinačno, već sve zajedno: bile to ekonomske reforme, pandemija COVID-19 ili klimatska kriza.
2. Komunikacija i edukacija za održivi razvoj i postizanje Ciljeva održivog razvoja UN-a: kako ih učiniti jednostavnima, pristupačnima i poticajnima.

Psst!
Znate li tko će govoriti na konferenciji?

Paul Polman

Influencer, poslovni lider, aktivist, koautor knjige Net Positive: how courageous companies thrive by giving more than they take, izlazi u listopadu 2021.

"Da biste u budućnosti bili uspješna poslovna osoba, o održivosti morate znati onoliko koliko znate o prodaji, o klimatskim promjenama morate znati koliko i o novčanom toku, a o međunarodnim kretanjima jednako kao o razvoju poslovanja."

Jakob Trollbäck

Grafički dizajner i osnivač studija Trollbäck+Company, kreator
komunikacijskog jezika Ciljeva održivog razvoja UN-a

"Oduvijek sam se pitao zašto neka tako važna pitanja imaju tako dosadnu komunikaciju. Pristupio sam izradi komunikacijskog jezika Ciljeva održivog razvoja na jedini način na koji sam znao, tako da bude inteligentan, pristupačan i uvjerljiv. Naposljetku, popravljanje planeta trebalo bi biti uzbudljivije od kupnje novog para čarapa."

Kroz izlaganja i razgovore s našim govornicima pitamo se i dajemo odgovore na neka od sljedećih pitanja:
• Što poslovna zajednica mora mijenjati, kako razmišljati i djelovati, da omogući ovaj great reset?
• Što EU poduzima da ga omogući, zašto imamo 'zelenu listu' održivih gospodarskih djelatnosti, zašto je fokus na klimatskim promjenama, mijenjaju li poduzeća svoje poslovne modele ili tek zavaravaju sebe i druge da upravljaju klimatskim i okolišnim rizicima i utjecajima?
• Koliko uspješno EU provodi Ciljeve održivog razvoja, što moramo mijenjati u našim pristupima upravljanju, koji nam alati trebaju za provedbu Ciljeva održivog razvoja?
• Zašto je komunikacija održivosti (uglavnom) dosadna i kako može postati jednostavna, pristupačna, uvjerljiva i poticajna?
• Zašto je komunikacija održivosti (pre)puna klišeja i kako ih izbjeći?
• Vjeruju li milenijalci i generacija Z poduzećima? Bune li se protiv konzumerizma?

Dobri odgovori traže pametna pitanja.

16. i 17. rujna 2021.
Kuća umjetnosti Arsen, Šibenik

Kako bismo sudionicima konferencije osigurali sigurno praćenje u skladu s epidemiološkim mjerama, konferencija je podijeljena na dva dana te će biti održana u hibridnom obliku, a za sve sudionike koji će pratiti na daljinu, osiguran je live-stream prijenos konferencije.
Za sudionike u dvorani Covid potvrde su obavezne.

Konferencija

Konferencija se održava u sklopu platforme HGK_COR Akcelerator, koju je pokrenula Zajednica za društveno odgovorno poslovanje pod okriljem Sektora za industriju i održivi razvoj. Riječ je o suradničkoj platformi usmjerenoj na razmjenu ideja, oblikovanje znanja i vještina potrebnih za uspješnu provedbu 17 ciljeva održivog razvoja i poticanje partnerstava za kolektivne akcije. To je i razlog što se konferencija održava pod naslovom Bolja rješenja, bolje navike, bolji svijet.

Organizator konferencije

Visoki pokrovitelj

Pokrovitelji

Govornici

"Ukoliko kompanije aktivno ne počne preuzimati ili rješavati neke od društvenih problema, društvo im neće dopustiti da postoje."

"Ukoliko kompanije aktivno ne počne preuzimati ili rješavati neke od društvenih problema, društvo im neće dopustiti da postoje."

"Odbacite sve ono što ništa ne znači. Ne možete se boriti ako ne razumijete za što se borite."

"Odbacite sve ono što ništa ne znači. Ne možete se boriti ako ne razumijete za što se borite."

"Ne možemo postići globalnu održivost bez jakog 'globalnog civilnog društva' koje dijeli univerzalne humanističke vrijednosti. Kao dio naših napora da razjasnimo kako se donose odluke koje utječu na budućnost čovječanstva i potaknemo razvoj globalnog građanskog pokreta razvili smo GLOGO®, okvir za globalno upravljanje u budućnosti."

"Ne možemo postići globalnu održivost bez jakog 'globalnog civilnog društva' koje dijeli univerzalne humanističke vrijednosti. Kao dio naših napora da razjasnimo kako se donose odluke koje utječu na budućnost čovječanstva i potaknemo razvoj globalnog građanskog pokreta razvili smo GLOGO®, okvir za globalno upravljanje u budućnosti."

Zelena tranzicija mora biti pravedna. To je u srcu europskog zelenog plana.

Zelena tranzicija mora biti pravedna. To je u srcu europskog zelenog plana.

"Za podržati održivo trebat će djela, ne samo riječi. Danas, sutra i svaki dan. To znači preuzeti odgovornost i prilagoditi se u svemu što radim, u privatnom životu i u poslovnom okruženju kako bih naš jedini dom ostavio svojoj kćeri i svoj drugoj djeci u što boljem stanju. Ovo je priča koja se tiče svakoga od nas."

"Za podržati održivo trebat će djela, ne samo riječi. Danas, sutra i svaki dan. To znači preuzeti odgovornost i prilagoditi se u svemu što radim, u privatnom životu i u poslovnom okruženju kako bih naš jedini dom ostavio svojoj kćeri i svoj drugoj djeci u što boljem stanju. Ovo je priča koja se tiče svakoga od nas."

"Smisao i značaj održivosti treba jasno i jednostavno komunicirati na svim razinama te uključiti u sve edukacijske sustave od predškolskih do cjeloživotnih."

"Smisao i značaj održivosti treba jasno i jednostavno komunicirati na svim razinama te uključiti u sve edukacijske sustave od predškolskih do cjeloživotnih."

"Želim doprinijeti boljem svijetu svoje djece i to je ono što me pokreće. Ponosan sam na sve vjetroelektrane i solarne farme koje smo izgradili. Vjerujem da zajedno možemo napraviti razliku. Sa svakim projektom koji dovršimo, svijet činimo malo boljim mjestom za život."

"Želim doprinijeti boljem svijetu svoje djece i to je ono što me pokreće. Ponosan sam na sve vjetroelektrane i solarne farme koje smo izgradili. Vjerujem da zajedno možemo napraviti razliku. Sa svakim projektom koji dovršimo, svijet činimo malo boljim mjestom za život."

"Transmedia se sva temelji na ideji zajednice kao novoj ponudi vrijednosti. Riječ je zapravo o pričama i o svim različitim platformama na kojima se sadržaj može simultano odvijati."

"Transmedia se sva temelji na ideji zajednice kao novoj ponudi vrijednosti. Riječ je zapravo o pričama i o svim različitim platformama na kojima se sadržaj može simultano odvijati."

"Uspješno upravljanje zahtijeva lidere s intuicijom za nove mogućnosti i snažnim poticajem za uspješno korištenje tih prilika. Uspješni donositelji odluka ne drže se jednog pristupa upravljanja već koriste razne pristupe koji nadilaze stil upravljanja na koji su navikle njihove organizacije i kulture."

"Uspješno upravljanje zahtijeva lidere s intuicijom za nove mogućnosti i snažnim poticajem za uspješno korištenje tih prilika. Uspješni donositelji odluka ne drže se jednog pristupa upravljanja već koriste razne pristupe koji nadilaze stil upravljanja na koji su navikle njihove organizacije i kulture."

"Ideja vodilja je da kod djece od najmlađe dobi treba razvijati empatiju za druge ljude i svijet oko sebe, kao i da mališani najveći poticaj za učenje dobivaju zabavljajući se."

"Ideja vodilja je da kod djece od najmlađe dobi treba razvijati empatiju za druge ljude i svijet oko sebe, kao i da mališani najveći poticaj za učenje dobivaju zabavljajući se."

"S obzirom na kompleksnost društvene, ekonomske, ekološke i svjetonazorske dimenzije održivog razvoja, ciljevi održivog razvoja UN-a izvrstan su alat za zajedničko dogovaranje akcija i djelovanje unutar zajednica."

"S obzirom na kompleksnost društvene, ekonomske, ekološke i svjetonazorske dimenzije održivog razvoja, ciljevi održivog razvoja UN-a izvrstan su alat za zajedničko dogovaranje akcija i djelovanje unutar zajednica."

"Motiv ruke koja drži biljku ili planet okružen prevelikim stablima. Kako stvarno možemo biti zainteresirani za nešto što smo vidjeli stotinu puta? Kao i svaki dobar proizvod ili usluga održivost treba kreativnost i bolju komunikaciju."

"Motiv ruke koja drži biljku ili planet okružen prevelikim stablima. Kako stvarno možemo biti zainteresirani za nešto što smo vidjeli stotinu puta? Kao i svaki dobar proizvod ili usluga održivost treba kreativnost i bolju komunikaciju."

"Održivost je postala prvi i najvažniji kriterij proizvodnje, distribucije i potrošnje dobara. Kako proizvodimo, trošimo i zbrinjavamo višak po prvi puta direktno utječe na to kako živimo. Na taj način svi težimo istom cilju i bivamo vođeni istom svrhom - održivošću našeg djelovanja – osobnog, profesionalnog i društvenog."

"Održivost je postala prvi i najvažniji kriterij proizvodnje, distribucije i potrošnje dobara. Kako proizvodimo, trošimo i zbrinjavamo višak po prvi puta direktno utječe na to kako živimo. Na taj način svi težimo istom cilju i bivamo vođeni istom svrhom - održivošću našeg djelovanja – osobnog, profesionalnog i društvenog."

"Rješenja su u prirodi, no tko su i kakvi oni koji će ih znati prepoznati i njima odgovorno upravljati? Imaginativnost, inovativnost, kritičko mišljenje i suosjećanje temeljne su karakteristike lidera/-ica koji/-e će moći narativ o održivom transponirati u zajedničko dobro."

"Rješenja su u prirodi, no tko su i kakvi oni koji će ih znati prepoznati i njima odgovorno upravljati? Imaginativnost, inovativnost, kritičko mišljenje i suosjećanje temeljne su karakteristike lidera/-ica koji/-e će moći narativ o održivom transponirati u zajedničko dobro."

"Želimo li doista kreirati održive platforme za buduće generacije, tada moramo razumjeti kontekst i emocionalnu komponentu generacija koje tek dolaze. A to ne znači pretpostavljati, već doista shvatiti u čemu je kvaka."

"Želimo li doista kreirati održive platforme za buduće generacije, tada moramo razumjeti kontekst i emocionalnu komponentu generacija koje tek dolaze. A to ne znači pretpostavljati, već doista shvatiti u čemu je kvaka."

Sudjelujte i Vi u stvaranju nove osobne karte održivosti i pridružite nam se online na konferenciji!

Program

Program je preliminaran i podložan promjenama.

Programski partneri

Veleposlanstvo Švedske

Švedska, povijesno opredijeljena za međunarodnu suradnju i globalna pitanja, želi učiniti sve što može kako bi svijet postao društveno, ekonomski i okolišno održivim.

Ericsson Nikola Tesla

Ericsson Nikola Tesla je vodeći regionalni isporučitelj inovativnih ICT rješenja za industriju i društvo te lider u segmentu komunikacijskih proizvoda i usluga za operatore.

Oikon d.o.o.

Od svog osnivanja prije više od 22 godine, Oikon je odabirom aktivnosti u poslovanju u području primijenjenog istraživanja i pružanja stručnih...

MaNaBu Foundation

MaNaBu Foundation osnažuje djecu i gradi bolju budućnost za sve nas. Temelj čini 17 ciljeva održivog razvoja UN-a koji su osnova za bolje sutra.

ECOLISE

ECOLISE je europska mreža lokalnih inicijativa u području klimatskih promjena i održivosti, međunarodna neprofitna organizacija sa sjedištem u Bruxellesu.

Partneri